در تاریخ پنجشنبه ۲۸ / ۹ / ۱۳۹۸ ، سازمان زنان زرتشتی تهران به پیشواز شب چله رفته و با باشندگی گروهی از همکیشان آن را برگزار نمود .

در هنگام ورود به تالار خسروی به هریک از شرکت کنندگان هدیه کوچک و زیبایی از طرح های مختلف صنایع دستی همراه با فال حافظ داده شد . در آغاز برنامه سه تن از هموندان سازمان خانمها : فرنگیس کیوانی ، هوریا یزدانی و درسا دانش با پوشش های رنگین سنتی که هریک گونه ای از میوه های شب چله را در دست داشتند همراه با آهنگ به شکل زیبایی وارد تالار شدند و میوه ها را بر سر سفره شب چله چیدند که شور و نشاط  ویژه ای به مجلس بخشید .

برنامه با پذیرایی ، موسیقی و شام ادامه یافت و در پایان مراسم سرکار خانم مهرانگیز شهزادی فرنشین سازمان به شوند پایان دوره مدیریت ۵ ساله آقای خشایار کاووسی در سازمان پذیرائی ، سخنانی ایراد کردند و از همکاری و همراهی ایشان و همکاران محترمشان سپاسگزاری نمودند . همچنین یک لوح تقدیر و یک شاخه گل زرین از طرف سازمان زنان به ایشان پیشکش کردند .

این نکته گفتنی است که فرنشین انجمن زرتشتیان تهران ، آقای دکتر افشین نمیرانیان نیز با هماهنگی قبلی به جایگاه آمده و از مدیریت سازمان پذیرایی قدردانی و سپاسگزاری نمودند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *